|
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
|
|
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce je identifikovat největší negativní mezery vycházející z metody SERVQUAL v poskytovaných službách plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Na základě dotazníkového šetření s použitím metody SERVQUAL byly identifikovány největší negativní naměřené mezery. Mezi ně patří zejména: adekvátní teplota vody (-1,099), moderně vybavený areál (-0,983), informovanost zákazníků (-0,869) a vhodná otevírací doba (-0,804). Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
|
|
Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou
Novák, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název Marketingový mix plaveckého bazénu v Kralupech nad Vltavou Cíle Cílem této bakalářské práce bylo pomocí získaných pokladů z dotazníkového šetření navrhnout úpravy a lepší řešení pro zkvalitnění poskytovaných služeb a zvýšení spokojenosti zákazníků v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou. Metody K získání potřebných informací byl využit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku, který byl distribuován na pokladně plaveckého bazénu. Tento dotazník porovnává a zkoumá očekávanou kvalitu služeb v daném podniku, jakou si zákazník představuje a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb. Výsledky Průzkum spokojenosti zákazníků se službami v plaveckém bazénu v Kralupech nad Vltavou jasně ukázal, že jsou klienti s většinou poskytovaných služeb nespokojeni. Pokud chce tedy plavecký bazén dosáhnout naprosté spokojenosti zákazníků, je potřeba všechny zkoumané oblasti vylepšit. K vylepšení a zvýšení úrovně poskytovaných služeb by mohla sloužit doporučení, která jsou uvedena na konci této bakalářské práce. Klíčová slova dotazníkové šetření, metoda SERVQUAL, služby, kvalita, zákazník
|
|
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
Nguyenová, Dieu Linh ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti zákazníka v konkrétní firmě. K měření bude využita metoda SERVQUAL pomocí dotazníkového šetření. Teoretická část popisuje klíčové pojmy: zákazník, spokojenosti zákazníka, očekávání, kvalita služeb a metody k měření kvality služeb. V praktické část jsou analyzovány a vyhodnoceny výsledky dotazníkového šetření. Po interpretaci výsledků jsou navržena doporučení pro zlepšení kvality v daném podniku.
|
|
Řízení jakosti v oblasti gastronomie
Groulíková, Petra ; Šimara, Jan (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předkládaná diplomová práce se zabývá hodnocením kvality služeb v oblasti gastronomie ve vybraných zařízeních ve městě Brně. V rámci práce je provedena analýza současného stavu v rámci podniků i odvětví. Na základě analýzy je vybrána metoda SERVQUAL pro hodnocení úrovně kvality ve stravovacích zařízeních. Po aplikaci této metody jsou vyjádřena doporučení a navrženy systémy řízení kvality pro podnik.
|
| |
|
Marketing management ve vybraném hotelu
ŠALKOVÁ, Markéta
Tato práce obsahuje analýzu tržních podmínek a vnitřního prostředí hotelu Šumava ve Vyšším Brodě a návrh na zlepšení marketing managementu. Jedná se o zavedený hotel v atraktivní lokalitě v blízkosti hranic s Rakouskem a Lipenské přehrady. V teoretické části jsou zkoumány analytické nástroje, mezi které patří analýza situace a další podřazené analýzy, SWOT analýza, a metoda SERVQUAL. Práce ověřuje dvě hypotézy, že "Řízení hotelu o dané kapacitě nebude koncepční, ale nahodilé, a že hotel o dané kapacitě nebude sledovat vývoj trhu a dostatečně potřeby klientů." Ani jedna z těchto hypotéz se nepotvrdila. Návrh učiněný na základě provedené analýzy obsahuje z hlediska marketingové strategie změny v oblasti produktu, marketingové komunikace, distribuce a větší zaměření se na atraktivní cílový segment, což vyžaduje další a profesionálnější personální podporu. Kromě toho jsou předmětem návrhu i změny v oblasti finančního řízení.
|
|
Dopravní služby a jejich řízení
BERAN, Ladislav
Diplomová práce je zaměřena na analýzu dopravních služeb nabízených v rámci železniční osobní dopravy v České republice. Byla komparována aktuální nabídka služeb a tvorba hodnoty pro zákazníky železničních dopravců České dráhy a.s., RegioJet a.s. a LEO Express a.s. Analyzovány dále byly podmínky makroprostředí pro provoz služeb na železnici. Výstupem analýz bylo nalezení optimální varianty pro zabezpečení dopravní obslužnosti v rámci osobní dopravy. V práci byly použity analytické metody historické, logické a komparační s využitím analýzy statistických údajů.
|
| |
|
Komparace ubytovacích zařízení na základě jednotné klasifikace
DEKRETOVÁ, Libuše
Bakalářská práce se orientuje na vývoj ubytovacích zařízeních. V teoretické části je popsána stručná historie a vývoj hotelnictví a klasifikace včetně jejích počátečních negativních ohlasů odborných organizací k harmonizaci evropských klasifikačních systémů. V praktické části jsou srovnány tři ubytovací zařízení podle aktuální klasifikace včetně kalkulace návrhů na zlepšení atraktivnosti jednotlivých zařízení. Této klasifikaci předcházela metoda pozorování, dotazníkové šetření a metoda Servqual, která porovnává nejen kvalitu vybraných služeb, ale také cenovou hladinu na zvoleném příkladu. Cílem této práce bylo hodnocení nabídky a poskytovaných služeb cestovního ruchu v ubytovacích zařízeních podle Oficiální jednotné klasifikace ubytovacích zařízení ČR 2010 ? 2012 a dalších pomocných metod k aktuálním potřebám trhu.
|